Home / متفرقه / بررسی مقایسه تأثیر روش تدریس از طریق فنآوری اطلاعات و روش تدریس سقراطی بر میزانیادگیری دانش آموزان4 در word

بررسی مقایسه تأثیر روش تدریس از طریق فنآوری اطلاعات و روش تدریس سقراطی بر میزانیادگیری دانش آموزان4 در word

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 بررسی مقایسه تأثیر روش تدریس از طریق فنآوری اطلاعات و روش تدریس سقراطی بر میزانیادگیری دانش آموزان4 در word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه تأثیر روش تدریس از طریق فنآوری اطلاعات و روش تدریس سقراطی بر میزانیادگیری دانش آموزان4 در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسی مقایسه تأثیر روش تدریس از طریق فنآوری اطلاعات و روش تدریس سقراطی بر میزانیادگیری دانش آموزان4 در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه تأثیر روش تدریس از طریق فنآوری اطلاعات و روش تدریس سقراطی بر میزانیادگیری دانش آموزان4 در word :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس بين المللي مديريت، اقتصاد، حسابداري و علوم تربيتي

تعداد صفحات : 10

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی مقایسه تأثیر روش تدریس از طریق فنآوری اطلاعات و روش تدریس سقراطی بر میزان یادگیری دانش آموزان پسر پایه دوم تجربی دبیرستان های شهرستان ساری در درس زیست شناسی انجام شده است. روش پژوهش شبه آزمایشی با دو گروه آزمایش و شاهد بوده است. جامعه آماری این پژوهش، کلیه دانش آموزان پسر پایه دوم علوم تجربی مقطع متوسطه در سال تحصیلی 94-93در شهرستان ساری بود. نمونه گیری به صورت تصادفی خوشه ای چند مرحله ای است. بنابراین حجم نمونه آماری پژوهش عبارت است از دانش آموزان دو کلاس یکی به شکل یادگیری سنتی(سقراطی) به تعداد 25نفر و دیگری به شیوه تدریس با فن آوری اطلاعات به تعداد 25نفر در درس زیست شناسی مورد بررسی قرار گرفتند. برای اندازه گیری میزان یادگیری از آزمون پیشرفت تحصیلی و برای یادگیری فعال از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد.برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی(فراوانی، درصد فراوانی) و آمار استنباطی آزمون Tوابسته استفاده شده است.تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از نرم افزار SPSS19انجام گردیده است. نتایج تحلیل پژوهش نشان داد: که روش تدریس با فنآوری اطلاعات بر میزان یادگیری مؤثر است. اما روش سقراطی بر میزان یادگیری تأثیر معناداری ندارد. بین یادگیری فعال هر دو گروه آزمایش و گواه تفاوت معناداری وجود دارد. همچنین بین روش تدریس از طریق فنآوری اطلاعات با روش تدریسسقراطی بر میزان یادگیری تفاوت معناداری وجود دارد

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

About admin

Check Also

Liquid fuel obtained from ethylene conversion over HدرSAPOدر34 catalyst در word

 Liquid fuel obtained from ethylene conversion over HدرSAPOدر34 catalyst در word دارای 4 صفحه می …