Home / متفرقه / مقاله تغییر نقش معلم در کلاس درس: طراحی روش تدریس با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT و برنامه ریزی دقیق و اصولی بهره برداری و استفاده از آن درآموزش و پرورش در word

مقاله تغییر نقش معلم در کلاس درس: طراحی روش تدریس با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT و برنامه ریزی دقیق و اصولی بهره برداری و استفاده از آن درآموزش و پرورش در word

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 مقاله تغییر نقش معلم در کلاس درس: طراحی روش تدریس با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT و برنامه ریزی دقیق و اصولی بهره برداری و استفاده از آن درآموزش و پرورش در word دارای 27 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تغییر نقش معلم در کلاس درس: طراحی روش تدریس با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT و برنامه ریزی دقیق و اصولی بهره برداری و استفاده از آن درآموزش و پرورش در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تغییر نقش معلم در کلاس درس: طراحی روش تدریس با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT و برنامه ریزی دقیق و اصولی بهره برداری و استفاده از آن درآموزش و پرورش در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تغییر نقش معلم در کلاس درس: طراحی روش تدریس با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT و برنامه ریزی دقیق و اصولی بهره برداری و استفاده از آن درآموزش و پرورش در word :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: همایش شیوه های نوین در مدیریت مدارس در هزاره سوم

تعداد صفحات: 27

نویسنده(ها):

جمال سلیمی – دانشجوی دکترای برنامه ریزی درسی دانشگاه علامه طباطبائی وعضو هیئت علم
علی عبدی – عضو هیئت علمی دانشگاه و دانشجوی دکترای برنامه ریزی درسی دانشگاه علام

چکیده:

یکی از مهمترین موضوعاتی که امروزه دست اندرکاران تعلیم و تربیت کشور را به خود مشغول کردهاست نحوه ی مواجه شدن آموزش و پرورش با فرصت ها و تهدیدهای حاصل ازگسترش و توسعه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات و برنامه ریزی دقیق و اصولی برای بهره برداری و استفاده از آن است به ویژه با توجه به تاثیر این فناوری های نوین در شیوه های یاددهی یادگیری و تغییر نقش معلمان ضروری است که زمینه هایی فراهم شود تا همه وزارت آموزش و پرورش موجود در جامعه ی معلمان را شناسایی کند و هم معلمان گرامی به شناسایی و ارتقای مهارته ای خود در کاربرد فناوری های نوین نظیر IT,IDT در آموزش بپردازند. در این مقاله ابتدا به بررسی اهمیت و چگونگی ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات به عرصه اموزش می پردازیم در بخشی دیگر از مقاله به این سوال پاسخ داده می شود که ICT چه تاثیری بر معلم و روش تدریس او دارد؟ نقش معلم چگونه تغییر می کند ؟

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

About admin

Check Also

مقاله بررسی میزان سم دیازینون در رسوب رودخانه پلرود و گیاه آقطی در word

 مقاله بررسی میزان سم دیازینون در رسوب رودخانه پلرود و گیاه آقطی در word دارای …